Sommerkjole

Så blev jeg færdig med min sommerkjole, strikket af det super lækre Kino Ito, der er 100 % Bourette silkegarn ◕‿◕

2016-05-31

Fakta:
Model: Top-Down med rund halsudskæring og hestetømme
Designer: Eget Design
Garn: Ito Kinu
Fv. Snow Gray + Light Gray
Kvalitet: 100 % Japansk Bourette silkegarn
Strikket på: Pind 3 med 2 tråde
Forbrug: Ca 400 gr.
Størrelse: Efter personlige mål, men ca str. 46/48

Handlet hos:

Skærmbillede 2016-05-31 kl. 13.30.45

Jeg løb tør for Snow Gray, så den suppelerede jeg hos Tøndering Strik, hvor jeg så også fik handlet til næste projet… ◕‿-

IMG_0777

top-banner

Tak for besøget og hav en rigtig god dag ◕‿◕

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe ❤

Skriv et svar

