Strik: Mors Cardigan

Strikkepindene har glødet, så jeg er også blevet færdig med min mors cardigan

IMG_0138

Design: Eget Design
Model: Klassisk glatstrikket Cardigan, strikket efter mål
Garn: Filcolana´s New Zealand Lammeuld
Kvalitet: 100% Uld
Farve: Nr. 247 – Lyng + Nr. 101 – Råhvid
Forbrug: Knap 300 gr. (6 ngl. Lyng + 1 ngl. Råhvid)
Pind: 2 1/2 + 3 (Jeg bruger Addi og Knit Pro)
Knapper: Stof 2000

Bemærkninger: Efter mine erfaringer med min egen cardigan, har jeg igen strikket rundt hele vejen op, og derefter klippet op foran og til ærmegabene. Også denne gang har jeg brugt hæklemetoden som forstærkning inden opklipningen.
Læs evt. mere om om metoden hos Kate Davies Designs

Jeg er allerede i gang med næste projekt, ENDNU en cardigan, denne gang strikket med det Færøske Navia Uno, og strikkeprøven har bestået vaskemaskinetesten ◕‿-

MEN i morgen skal der IKKE strikkes, der turen nemlig til SCRAP I EJSING sammen med Helle og Tina, OG vi GLÆDER os!!!

Tak for besøget og hav en rigtig dejlig weekend ◕‿◕

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Skriv et svar

