Strik: Min Yndlings Cardigan

Så er jeg klar med et komplet update af min “Yndlings Cardigan” ◕‿◕

Da jeg slet ikke kunne fange farven på mit kamera, valgte jeg at redigere dem sort/hvid, og i får her den nøjagtige farve på det flotte garn og lækre garn ❤

Rasmillas Yndlingsgarn Fv. 15 Brombær
yndlingsgarn-brombaer

2016-03-04

 

Design: Eget Design
Model: Klassisk glatstrikket Cardigan, strikket efter egne mål
Garn: Rasmillas Yndlinggarn
Kvalitet: 50% Uld + 50% Bomuld
Farve: 15 – Brombær
Forbrug: Knap 300 gr. (6 ngl. á 50 gr.)
Pind: 2 1/2 + 3 (Jeg bruger Addi og Knit Pro)
Knap: Sølv/Sort/Perlemor
Navnemærke: Ikast Etiket – Label Yourself

Bemærkninger: For første gang har jeg strikket rundt hele vejen op, og derefter klippet op foran og til ærmegabene. Det fungere super og er en metode jeg vil bruge fremover.
Efter lidt eksperimenteren, og jeg havde heldigvis rigeligt med klippemasker, brugt jeg hæklemetoden som forstærkning inden opklipningen.
Læs evt. mere om om metoden hos Kate Davies Designs

Knappen har min søster haft med hjem til mig fra Paris, hvor hun havde været inden i en rigtig gammeldags knappebutik, så den har en særlig værdi for mig ❤

Tak for besøget og hav en rigtig god dag ◕‿◕

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Skriv et svar

