Project Life

Jeg laver ikke PL for hver uge/måned, men når jeg synes at der er en begivenhed, eller nogle billederne der bare må bruges. Derfor dækker et album mere end 1 år, og jeg laver ikke siderne i en bestemt rækkefølge, men bytter lidt om, så det er nogenlunde kronologisk rækkefølge 🙂

Siderne her lavede jeg sidste år, og er fra et af vores Roadtrip i 2014. Desværre er der blev færre butikker at besøge. Unik Scrap er helt lukket – ØV!
Hobbyboden/Scrapworld er flyttet butikken til Samsø, og der er altså lidt laaaangt herfra Vestjylland…

IMG_7468

IMG_7469

IMG_7470   IMG_7472

Smily ansigtet er en intern joke ‿-

IMG_7473

I dag får i ingen materialeliste, men skal nok sørger for en masse spændende links, næste gang jeg blogger Project Life.

Tak for besøget og hav en rigtig god dag

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

One thought on “Project Life

  1. Hvor er det nogle dejlige sider…
    Synd at det hele er lukket/flyttet så der ikke er så meget at besøge mere 😦
    Synes det en god måde at lave det på så man ikke stresser, det derfor jeg ikke laver alm project life pt for det blev for stresset for mig…

    Like

Skriv et svar

