Strik: Mary Huen

Første indlæg her i 2016, bliver i stikkekategorien, nemlig en “Mary Hue” ◕‿◕

IMG_9803IMG_9804
En sød lille charm fra scrapskuffen

Opskfriften er fra

bettekun_logo_02green

Kan varmt anbefales, super service og hurti levering

Det samme kan sige om

rito-logo

Hvor jeg har købt Drops Lima Garn og den grå Pompon

Huen er strikket til en veninde, og da jeg i laaaang tid kun har strikket strømper, har jeg hoppet på huebølgen, og Mary hue nr. 2 er allerede på pinden. Til den bruger jeg Sandnes Garn “Alpakka Ull”, men mere om det en anden dag.

Tak for besøget og hav en rigtig god dag ◕‿◕

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Ligesom når jeg scrapper, får i her en materialeliste:

Skriv et svar

