Lørdagens Julekort

Endelig fik jeg lavet et kort, der har været lidt stille på den front, men weekenden er afsat til mit kreative hjørne, samt en masse VM Håndbold.

Jeg mangler stadig at få lavet den del julekort, så der er jo bare med at komme igang.

IMG_9588IMG_9592IMG_9591
Kortet er mit bidrag til udfordringerne hos:
Craft Time
Papertaken
Scrappelyst
The Crafty  Addicts

Tak for besøget og hav en rigtig god dag ◕‿◕

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Af Materialer og værktøj har jeg bla. brugt:

2 thoughts on “Lørdagens Julekort

Skriv et svar

