Jeg er her endnu ◕‿-

Uha tiden flyver og jeg har ikke fået blogget i over en uge, men jeg er her altså endnu ‿-

I dag skal jeg til Tirsdag-Scrap hos PTW, det bliver så hyggeligt også bliver mit nye “Bags To Go” sæt luftet lidt.

Jeg har bestemt mig for at give Project Lift/Simple Stories en chance til, og selvfølge vælger min fotoprinter at gå i stykker!!! Nå men jeg må have kikket mine billeder igennem, og have bestilt nogen online.

Jeg er efterhånden ved at have en del 4×6 og 3×4 kort, så dem skulle jeg selvfølgelig have fundet en god opbevaringsløsning til. Efter at have set forskellige muligheder, bestemte jeg mig for at bestille denne, og oveni fik jeg så 6 ekstra æsker til forskellige småting. De passer perfekt i størrelsen, der er plads til at lave faneblade, der er lidt højere end kortene, så det er nemt at finde det rette tema/serie. Ja også der det nemt at tage kassen med, den passer fint i trolly´en.

  
Storage Studios Photo Keeper

I løbet af ugen blogger jeg igen, håber at vi ses 

Dorthe

Skriv et svar

