Smil på en søndag ◕‿◕

I går var jeg til kreativ hygge, sammen med nogle dejlige piger. For mit vedkommende blev det til mere snak end kreativt ‿-
Jeg fik dog lavet et enkelt kort. Men jeg savnede min symaskine, så i dag har jeg lige tilføjet lidt syninger ‿-

Til kortet har jeg brugt PL kort, som jeg har været så heldig at få foræret – I am a lucky girl ❤

IMG_7321
Jeg deltager i udfordringerne hos:
Kort ‘O’ Mania
Scrappelyst

Tak for besøget og hav en rigtig god søndag 

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Af materialer har jeg bla. brugt:

7 thoughts on “Smil på en søndag ◕‿◕

  1. Super flot, Dorthe. Nu går jeg og venter såååå spændt på mine silikoneforme. Det er dine smukke kort, som har inspireret mig til også at lave gipsfigurer 🙂

    Liked by 1 person

Skriv et svar

