Goodiebag og Inspiration ❤

Sidste weekend var der Scrapbook Convention i Middelfart, og selv om jeg ikke selv var med, har jeg alligevel fået et strejf af stemningen, da Tina havde lavet en Goodiebag til mig – Tusind tak søde ❤

IMG_6963-001

Tina havde bla. shoppet Projekt Life kort, og pynt hos Picturing The World. De skal bruges til at lifte nogle af Gitte Blomsterbox´s super lækre kort. Udover at være super hjælpsom med spørgsmål, har hun også lavet nogle vildt inspirerende videoer på Youtube.

Et af kortene jeg gerne vil lifte der dette:

Tak for besøget og hav en rigtig god dag

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

4 thoughts on “Goodiebag og Inspiration ❤

  1. Uh hvor lækkert med sådan en god veninde, der kommer med goodiebags, når man ikke selv kan være med, og sikke en lækker en af slagsen også.
    Glæder mig da til at se det kort af Gittes, som du skal há liftet, for det er da godt nok bare flot.

    Liked by 1 person

  2. Pingback: Guld & Glitter ❤ | Kreative Syslerier

  3. Pingback: Et Kort ◕‿◕ | Kreative Syslerier

Skriv et svar

