Kort med Sn@p´s ◕‿◕

Jeg har afprøvet lidt af hvert i albums, men et af dem jeg ikke har fanget mig, er Sn@p konceptet med at sætte billeder og Themed Cards i lommer.

Inspireret fra diverse blogs, er jeg begyndt at bruge mit lager af Sn@p´s til kort.

IMG_6577 IMG_6581

Som noget nyt her på bloggen, har jeg fået installeret “InLinkz“, som bruges til at indsætte billeder og links(så vidt muligt) til de materialer jeg har brugt. Der er selvfølge nogle materialer jeg ikke kan henvise til, og vil jeg prøve at nævne i indlægget, og ellers må I bare spørge løs.

Tak for besøget og hav en rigtig god dag

Kreative Hilsener fra
Dorthe

5 thoughts on “Kort med Sn@p´s ◕‿◕

Skriv et svar

