2 kort ◕‿◕

Denne gang har jeg haft fat i min paper pad fra Simpel Story “The Story of us“,  mixet sammen med guldkarton, en enkel doily(kageserviet) og en knap.
Af dies har jeg brugt mine Stitched Tags Stax + Pierced StarsHorizontal Stitched Strips alle fra Die-namics/My Favourite Things

IMG_6411 IMG_6410

Det næste jeg skal prøve at lege med er min nye die fra Cherry Lynn “Horizon Fishtale Banners

di278hg_400_400

Jeg er også ved at samle sammen til mit næste minialbum, men mere om det en anden dag.

Tak for besøget og hav en rigtig god dag

Kreative Hilsener fra
Dorthe

6 thoughts on “2 kort ◕‿◕

Skriv et svar

