Velkommen til min nye blog ❤

For at få en frisk start på 2015, har jeg valgt at lave denne nye blog, få nyt navn og et simpelt clean setup – ja en helt ny start.

Efter af have afprøvet kun at bruge Instagram i løbet af December, manglede jeg alligevel at have lidt flere muligheder med et indlæg, men jeg havde heller ikke lyst til, at fortsætte med den gamle blog, så nu er jeg endt her, og håber at rigtig mange af jer, vil fortsætte med at følge mine kreative syslerier.

Her blogger jeg med min kort, layouts, minialbum, strik og hæklerier, og hvad jeg nu ellers finder på i mit kreative hjørne. Der vil nok også komme lidt opdateringer fra min hverdag, men primært kommer det til at dreje sig om mine kreative interesser. Jeg vil prøve at blogge så ofte jeg kan, men jeg er bestemt ikke en “jeg blogger hverdag” type.

Jeg bliver rigtig glad for kommentarer og likes, det giver sådan en dejlig energi til at fortsætte med at blogge, men jeg er også udemærket klar over, at jeg selv ikke er særlig flittig på dette punkt… Hvis der er spørgsmål til mine indlæg, svare jeg hurtigst muligt, enten i den aktive tråd eller via e-mail.

Mit næste indlæg bliver en Giveaway, en meget passende måde at starte en ny blog på -ikk?

Tak for besøget og hav en dejlig dag ❤
Kreative Hilsener fra
Dorthe ◕‿◕

7 thoughts on “Velkommen til min nye blog ❤

  1. Hej Dorthe.
    Godt nytår og tillykke med din nye blog. Jeg har savnet dine få, men gode indlæg, så jeg er glad for du er tilbage, hvor jeg også kan være med.
    Hilsen Hanne S.

    Liked by 1 person

Skriv et svar

